RST

Categorie
PARTENERI

RST

 

Romservice Telecomunicații (RST) este partener autorizat în România al Siemens Enterprise Communications (SEN) pentru echipamente de telecomunicații.
Principalul obiectiv al RST este furnizarea de soluții care să asigure clienților minimizarea TCO (Total Cost of Ownership) și cel mai bun ROI (Return Of Investment). Companiile solicită soluții de comunicații care să se integreze perfect în procesul „tehnologic” al businessului lor, ba chiar, dacă se poate, să-i adauge noi valențe. RST oferă în plus și soluții de finanțare a achiziției acestor soluții.

 

În general există 4 direcții potențiale de alegere a unei bune soluții de telecomunicații:
1. creșterea cifrei de vânzări și a cotei de piață a unei companii, în defavoarea competitorilor care nu o folosesc;
2. reducerea costurilor nu numai cu telecomunicațiile, ci și cu timpul productiv al angajaților, precum și alte costuri;
3. folosirea intensivă a infrastructurii de telecomunicații pe care o dețineți deja, indiferent de brand;
4. îmbunătățirea imaginii și competenței companiei dumneavoastră.

 

SIEMENS iese în întâmpinarea acestor obiective cu strategia comunicațiilor deschise, Open Communications, care se bazează pe cele 7 principii ale sale:

• Comunicații unificate, adică toate comunicațiile care se adresează unui utilizator să fie accesibile într-un singur loc și prin intermediul oricărui terminal pe care-l folosește;
• Comunicații bazate pe IT, o opțiune fermă pentru SIP și LINUX, o direcționare clară către soluții centralizate sau all-in-one-box;
• Comoditate de la fix la mobil, prin integrarea tuturor tipurilor de comunicații mobile și independență față de acoperirea diverselor rețele;
• Integrarea în procesele de business, prin soluții gata-pregătite pentru a fi interconectate cu aplicații larg-răspândite în piață;
• Utilizarea soluțiilor să fie o experiență ofertantă;
• Comunicațiile să poată fi implementate în diverse forme, de ex. servicii găzduite etc.;
• Soluțiile să asigure în mod inovativ continuitatea activității companiei, în faza de implementare.

Rezultă în mod clar că orice companie, deținătoare a oricarei soluții de telecomunicații, poate găsi soluția de a-și optimiza, dezvolta sau transforma comunicațiile, în sensul necesar afacerii sale.

 

Pentru mai multe informații cu privire la portofoliul de soluții și servicii Romservice Telecomunicații te invităm să accesezi: www.rst.ro.